Recenzie Insomnia

Recenzie oferită de Booknation.ro

„Romelia Lungu este născută în România în 1985  ca și personajul central al cărții sale Insomnia și este evident un om pasionat de paranormal și supranatural. Deși are câteva cărți publicate, de diferite genuri, două dintre ele cărți pentru copii, Insomnia rămâne cartea ei de suflet deoarece mustește de paranormal și elemente horror. Are, de asemenea, planuri mari și în proiect multe cărți de publicat.

Cartea, deși este ficțiune, se bazează pe multe dintre experiențele trăite de autoare. Personajul central al cărții, Melissa, ar putea să pară în debutul cărții antipatică și incomodă și să-ți creeze un sentiment de disconfort datorită alegerilor pe care le-a făcut în viață. Nu este o femeie ce ar putea fi considerată decentă sau „de casă”. Arată lumii o fațadă fericită, împlinită, obișnuită să trăiască pe picior mare, dar în interior suferă de o gravă depresie datorată multor ani de insomnie. Se complace în relații sexuale frivole de scurtă durată cu orice bărbat întâlnit, este dezinteresată total de întreținerea imperiului financiar moștenit de la părinți și per ansamblu viața ei este vicioasă și superficială.

Abandonată de părinții biologici într-un orfelinat recunoscut pentru practici oculte, este adoptată de un cuplu foarte bogat care îi oferă toate condițiile pentru a fi fericită și a se maturiza frumos. Din păcate, Melissa împinsă de la spate de demonii interiori, refuză orizontul oferit de părinții adoptați și se afundă în vulgaritate, decăzând moral și psihic. Datorită zbuciumului interior și depresiei adânci, Melissa își pierde respectul de sine, integritatea și încrederea. Se transformă într-o femeie speriată, depravată și învinsă. Dar depresia ei pare a avea o cauză mult mai veche, ce a luat naștere odată cu ea. Și singurul mod în care poate înțelege motivul pentru care este bântuită de demoni și coșmaruri ce par a deveni realitate este să încerce să-și găsească părinții biologici. Este sigură că ei dețin cheia misterului.

Dar, plecând pe urmele trecutului, Melissa are parte de dezvăluiri neașteptate și terifiante. Concomitent, întâlnirea cu un necunoscut îi schimbă percepția despre viață și o convinge că e timpul să schimbe ceva. Pentru prima dată, descoperă mugurii dragostei și acest lucru o ajută pentru a-și recăpăta încrederea în sine și într-o viață mai bună. Dar nu este ușor să se dezbare de vechea mentalitate și concepțiile adânc înrădăcinate în mintea ei. Melissa este obligată să ducă o luptă cu propriii demoni interiori, iar informațiile pe care le descoperă mergând pe urmele copilăriei sunt un alt coșmar, unul mai puternic decât cele cu care se confruntă de ani de zile.

Dacă va reuși Melissa să-și găsească fericirea și să-și înfrângă coșmarurile, aflați doar citind cartea. Pregătiți-va să vă confruntați cu multe elemente de paranormal, cu o galerie întreagă de ființe supranaturale monstruoase, cu vise terifiante ce devin reale sub forma unor crime sadice și sângeroase.”

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com